Verkooptrainingen
Gericht op uw bedrijf
Onze verkooptrainingen versterken de salesvaardigheden van jouw team met praktijkgerichte technieken, van klanten benaderen tot deals afsluiten. Elke training is op maat gemaakt om de specifieke behoeften van jouw organisatie te vervullen en verkoopresultaten te verhogen.
Met onze hands-on aanpak ontwikkelt je team direct toepasbare vaardigheden die omzetgroei stimuleren en klanttevredenheid bevorderen. Ontdek hoe wij jouw team kunnen helpen om naar het volgende niveau te groeien.

Aangeboden trainingen
Waarde-gedreven verkoop voor B2B sales teams
Help jouw sales team niet alleen producten te verkopen, maar echte waarde te bieden en klantrelaties te versterken. In deze teamtraining leer ik jouw team om te denken als strategische adviseurs, de klant te challengen met nieuwe inzichten en het vertrouwen van klanten te winnen. De training omvat:
​
-
Klantgericht verkopen met een focus op waardecreatie
-
Het effectief identificeren van klantbehoeften en hierop inspelen
-
Vertrouwen opbouwen door diepere relaties te ontwikkelen
-
Communicatiestijlen aanpassen voor meer impact en succes
Afsluittechnieken
Doel:
-
Verbeter de vaardigheden van je team in het effectief afsluiten van deals.
​
Inhoud:
-
Verschillende afsluittechnieken (bijv. assumptive close, urgency close, direct close) en wanneer deze te gebruiken.
-
Strategieën voor het creëren van een gevoel van urgentie zonder opdringerig te zijn. Rollenspellen en scenario’s om afsluittechnieken in de praktijk te oefenen
Van prospect to klant: de basis voor junior sales
Doel:
-
Basisvaardigheden en -technieken rond prospectie. Leer op een gestructureerde en zelfverzekerde manier nieuwe klanten te identificeren en benaderen.
​
Inhoud:
-
Introductie tot de verschillende klantprofielen
-
Ethiek in sales en klantinteracties
-
Voorbereidingsfase en een goede eerste indruk nalaten
-
Omgaan met bezwaren & controle over het verkoopproces
Proactieve bezwarenbehandeling
Doel:
-
Leer je team om bezwaren te anticiperen en deze vroeg in het proces aan te pakken
​
Inhoud:
-
Het ontwikkelen van vaardigheden om vragen en zorgen van klanten vroegtijdig te herkennen.
-
Technieken voor het effectief formuleren van antwoorden voordat bezwaren worden geuit.
-
Training in het gebruik van consultative selling om klanten beter te begrijpen en hun zorgen te adresseren.