top of page

Meer succes met klantprofielen: Tips voor het afstemmen op klantgedrag

Met 13 jaar commerciële ervaring heb ik mij de laatste jaren verdiept in de verschillende klantprofielen. In deze video deel ik gerichte inzichten en tips, zodat jij als ondernemer of verkoper meer succes kunt behalen door je aanpak af te stemmen op het voorkeursgedrag en de communicatiestijl van je klanten.






Waar je op moet letten:


  • Hoe je klanten het beste benadert

  • Hoe je een sterke relatie opbouwt

  • Hoe je effectief communiceert

  • Wat de beslissende triggers zijn voor jouw klanten

  • Hoe je duurzame klantrelaties creëert



In deze video bespreek ik de volgende klantprofielen:

  • De dominante klant

  • De informatieve klant

  • De enthousiaste klant

  • De relationele klant




Benieuwd hoe je dit kunt toepassen in jouw situatie? We staan altijd open voor een gesprek.


Vond je deze blog nuttig? Deel hem gerust met anderen die er ook baat bij kunnen hebben.

 
 
 

Opmerkingen


Logo van WSE - kwaliteitslabel erkende dienstverlener.
kmo p_edited.png

Dienstverlener  KMO-portefeuille (DV.O252935) en geregistreerde opleidingen in de opleidingsdatabank van Vlaanderen ( VOV )

Contacteer ons

Navigatie

Telefoonnummer

E-mail

Nieuwsbrief

Adres

Marie Mineurstraat 5 9041 Oostakker

Bedrijfsgegevens

  • VD - Academy BV 

  • BE 1023.524.204

Word lid van de community en ontvang concrete tips en inzichten, blijf op de hoogte van trends en leuke events, en kom in contact met andere ondernemers.

Bedankt voor het abonneren!

Copyright © 2024 Made by Ostentium. All Rights Reserved

bottom of page